2008年11月19日星期三

11月18日 ~ 灰色頸巾

今年興灰色咩? 因為亞Pat想同我襯返一set,所以買左呢條頸巾比我囉...質地soft又抵買,我前年都有買紅色同黃色,最攪笑係亞Pat當時都有買埋比表弟,不過今次冇買啦,因為表弟又大過左連頸仔都粗左呢!!!

2 則留言:

匿名 說...

demi demi 提到

見琴到你用條頸巾, 攪到我都想買條比Bob Bob 仔潻~~

不過佢實會兩頭"fing" @V@

darkgor 說...

Demi Demi,
我林Bob Bob帶頸巾應該幾型仔, 你可以林下Uniqulo出for小童果d激絨頸巾,有雙面仲係好多colour choice….